'wonderchild

 † lite bilder från igår †
Tjatja! Sitter vid datorn och redigerar lite bilder och videor medans Klara är och duschar. Igår red jag som sagt Uno på lektion för första gången och det gick rätt så okej för att vara han men efter lektionen var han typ död, haha, han var verkligen genomsvettig. Nu ska han bara ut och gå i 4 dagar eftersom att han jobbade så hårt igår och för att han har lite träningsvärk! Kommer troligtvis en video med lite klipp från lektionen igår.
 
Idag då så ska vi fixa lite videon och så åker vi till stallet med 14.40 bussen och pysslar om prinsen. Tänkte också berätta att jag är inte så tjock som det ser ut att jag är på den nedersta bilden :') de är min jacka som är öppen och aa, haha.
 

Kommentarer
Postat av: Felicia o Gabriella

vilka fina bilder! jättehärliga :)

hoppas du får ett fint sommarlov:)

Svar: Tack så mycket! vad snällt av dig! hoppas du får det finfint du också! :)
-Alina
casp.blogg.se

2013-06-17 @ 22:10:15
URL: http://feliciaogabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback