'roll up

finste bebisen
Hellooo! Dagen har varit ganska lugnt och började med skola, no shit!  Vi städade och utvärderade bara så fick sluta ganska tidigt. När vi slutade vid 1 så åkte jag och Anton ner på stan och träffade Felicia och Julia, jag hann inte med så mycket mer än att köpa godis, haha, och lösögonfransar till imorgon.
 
Bussen till stallet gick 14.40 och när jag kom fram skyndade jag mig att ta in Uno eftersom att det spö-regnade. Medan han torkade så mockade jag åt honom och fixade hans hö och kraftfoder. Jag red honom barbacka i ridhuset bara för att skritta av honom lite, när jag red så red även några andra och 2 shettisar i ridhuset och när små hästarna började springa runt blev Uno helt till sig så då avslutade jag då och gick in. Han blev förvånad av att bara skritta, han tycker det är så kul att få jobba nu så han blev lite små tjurig när vi skulle in men det gick bra ändå. Ska ta och avsluta dehär inlägget tror jag, eller hah aa inte vet jag.. imorgon är tanken att en kompis i stallet ska hjälpa mig att longera honom ordentligt eftersom att han varit lite jobbig när det gäller det och sen på lördag hänger Olivia med och så ska vi hoppa honom för första gången! Ska bli kul att se hur det går!
 
Imorgon är det skolavslutning och så, så kommer kanske inte blogga så mycket men ska försöka så gott jag kan! Och om ni undrar varför jag gör " ' " framför vissa rubriker så är det för att det är en titel på en skön låt.
 
Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback