Om mig & min underbara häst - Alina

Allmänt:
Jag är en tjej på 14 bast som lever i staden Västerås. Jag går i Kunskapsskolan och på fritiden är jag med mina vänner eller tränar min underbara pålle. I min familj lever 4 pers., mamma, pappa och min lille bror. Jag har brunt hår med oregelbundna blonda slingor, haha, inte så fint kan jag säga.. Ja, resten kan ni ju se själva.
 
 
Ridningen:
När det gäller ridningen är jag stolt ägare(inte riktigt än) av en oskolad travare född 2007 som jag just nu utbildar. Han är en fantastiskt snäll och fin häst, dock så är han väldigt busig och när han tycker något är tråkigt springer han runt och busar och studsar upp&ner. När man inte rider han är han lite nervig av sig men det har blivit betydligt bättre! Cassius Clay som vi oftast kallar Uno är brun med tre vita strumpor och aa, haha, även här får ni nån bild att själva se hur han ser ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback