'not afraid

Några snuttar bara från uppvärmningen idag
 
Haha hej igen! Laddade upp videon på en gång så jag inte skulle glömma bort det och här har ni den. Min sits är allt från rätt men jag behöver sitta framåtlutat för att underlätta för honom och för att bibehålla framåtbjudningen. När jag hade värmt upp kunde tyvärr inte tjejerna filma när jag hoppade för första gången på Uno pojken! Jag hoppade absolut inte högt utan jag lade bara den andra bommen upp på de 2 sockerbitarna. Såklart så gick det verkligen inte bra, haha, men det gick mycket bättre än jag trodde!
 
Det tog lite tid att komma över men tillslut gjorde vi det i både skritt och i trav, i traven så blev det rejäla hopp och efteråt så studsade han upp och ner för han tyckte det var jobbigt.. Imorgon så följer Olivia som sagt med mig ut och jag hade tänkt rida ut till och börja med och sen jobba lite sittande i traven och pröva lite öppnor och slutor inför lektionen på Söndag. Sen så hade jag tänkt att hoppa något enstaka hinder på kanske 20 cm!
 
behöver inga onödiga kommentarer om hur jag ska rida min häst. de fel och misstag jag gör ser jag och jag behöver ingen som försöker lära mig om hur jag ska göra. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback