midsommar 2013

~
 
Hej! Vaknade precis så håller fortfarande på att piggna till. Igår så drog vi till Värmland för att fira midsommar.. något jag verkligen inte ville göra eftersom att jag hade planer här hemma med några vänner. I vilket fall som helst så va det skit tråkigt där vi va först så pratade i telefon med Fiona en del, haha.. Dock så underlättade min bror en hel del genom att visa en skön låt jag kunde lyssna på under tiden.
 
När vi äntligen var klara där och jag typ ruttnat bort så drog vi till mina kusiner där vi grillade och hade trevligt! Det började sjukt knas men löste sig sen, spelade även lite FIFA med Elvin och självklart så vann ju jag!
 
Idag så ska jag ut och få hjälp med att longera Uno eftersom att han är lite krånglig och sen imorgon blir det att löshoppa honom!
 
Ni får fler bilder från igår senare när min pappa laddat över bilderna! Ni får ha de så bra sålänge, pussss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meia Lindholm

Tack :D
Har ni gjorde headern själv?

Svar: ja det har vi! :)
-Alina
casp.blogg.se

2013-06-22 @ 16:56:58
URL: http://meialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback