löshoppning


Från midsommar'n, har fler bilder men ska kolla att de är ok att jag lägger upp dem
 
Hejhej! Känner att både jag och brorsan är lagom glada på bilderna.. haha. Idag ska ju Uno löshoppas för första gången, ska ju börja hoppa in honom så det ska bli super kul att se men jag är även lite nervös för hur det kommer gå. Han är ju ganska slut körd nu för tiden, förut orkade han eftersom att han hade så mycket energi efter att han stått i ett halvår. Men nu har han inte all den energin och han har inte musklerna heller så nu kommer det bli mycket jobb med att bygga upp musklerna!
 
Ska börja longera honom ordentligt en gång i veckan nu också just för att bygga muskler, variera träningen och för att han ska lära sig att bära upp sig själv! Kommer bli super kul! Men just nu ser jag nog mest fram emot att löshoppa honom ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: TOVA

Så fin blogg!
Allt bra idag? :)

Svar: Tack desamma du! Jo bara bra, sj? :)
casp.blogg.se

2013-06-23 @ 14:15:01
URL: http://faabuleux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback