hemstudiedag

♥ bild på mig och uno från igår ♥
 
Hejhej! Sitter just nu hemma och ska snart göra ordning lite lunch, får se om det blir något att äta eller inte.. haha. Troligtvis kommer jag vara hemma nu fram till typ halv 3 då jag drar till stallet. Klara kommer nog senare och hjälper mig sen hoppas jag. Idag hade jag tänk att vi skulle prova på galoppen nu när vi kan ha ridhuset och det känns lite säkrare! Skriver mer sen ikväll om hur det gick och så.
 
Förutom att berätta mina planer för idag tänkte jag också säga att jag är med och tävlar om ett dressyr schabrak hos min fina vän Alva och hennes kompisars blogg. Klicka HÄR så kommer du till tävlingen och kan också vara med och tävla!
 
Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback