Det rullar'

På fredag är det avslutning, vilket betyder att jag slutar grundskolan, imorgon är det bal och på torsdag är det sista dagen innan avslutningen. Taggar något enormt. Kommer bli en sjukt bra sommar, ska försöka ta mig ut till Uno så mycket som jag kan o.s.v.

Igår var jag med Alina ut till lilla Uno. Red en liten stund i alla tre gångarterna. Alina nämnde ju att hon börjat arbetat honom i galoppen nu, och då fick jag också testa galoppera med honom, det gick helt okej, trodde inte alls han skulle vara så i galoppen då jag fick se något helt annat från honom när jag var med första gången!

Bild från i söndags ♥ Jag vet att jag inte har någon korrekt sits där osv...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback