Chocolate Surprise ♥

Chocolate Surprise, eller Choko som hon kallas skulle jag vilja pressentera här på bloggen. Hon är en av de hästar som jag har ridit mest sen jag började rida faktiskt. Jag hade henne på ett julridläger för några år sedan, då klarade jag knappt av henne, hon drog in till mitten hela tiden och sånt. Men vi har utvecklats och hon har slutat stuckit med mig senaste gångerna jag ridit henne. Min lilla princessa ♥
Hon är 13 år, och hon kan inte varit gammal när jag började rida henne. Jag började rida 2008 och det tog inte så lång tid innan jag fick henne som min favorithäst, dock ändrades det efter ett tag, men hon har alltid varit en av mina favoriter att rida sen dess.
Senaste gången jag hade henne flög jag av henne för första gången. Vi hade hoppning och hon hoppade av för stort så att jag flög av, ibland är min balans inte så bra, haha. Men i alla fall så är hon riktigt rolig att rida, lilla Choko ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback