'carry out

finaste hästen i världen
 
Hello! haha, har slut på hälsnings fraser så aa.. Igår så löshoppade vi som sagt Uno och det gick mycket bättre än trott! Tidigare har han bara hoppad 50cm men igår hoppade han till och med 80cm. Så stolt! Vi försökte på 1m men det gick inte och då stack han ut från ridhuset och sprang ut till hagarna. När vi fick tag i honom så lade vi ner bommarna så fick han hoppa över dom och så avslutade vi där!
 
Som Klara sa så kommer vi lägga upp en video när han löshoppar så fort jag fått videorna från Klara! Idag så följer Fiona med ut till stallet och så ska jag bara skritta ut på Uno tror jag. Funderar också på om jag ska ta och lägga upp bilder på all den nya utrustningen mina föräldrar har varit så enormt snälla och köpt till mig och Uno. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har du en helt egen häst eller bara en du sköter om? :) Bra blogg

Svar: Asså det är ju min häst. Tack!
-Alina
casp.blogg.se

2013-06-24 @ 13:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback